Sorry, the requested view was not found.

The technical reason is: No template was found. View could not be resolved for action "webPushNotification" in class "Seam\SeamTemplate\Controller\TemplateController".

Ruszyła kampania edukacyjno-społeczna „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń”. Jej podstawowym celem jest informowanie klientów, że zastosowanie wysokiej jakości płyt styropianowych Austrotherm, w spójnym zestawie składników systemu ETICS, stanowi gwarancję bezpieczeństwa oraz trwałości elewacji. W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, gdzie odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.

Kampania „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” dostarcza inwestorom wiedzy o systemach dociepleń ścian zewnętrznych i pozwala poszerzyć umiejętności w zakresie prowadzenia prac termoizolacyjnych – powiedziała Anna Śpiewak, prezes firmy Austrotherm - Ponadto nawiązanie do motywu serca, ma za zadanie podkreślić sedno termoizolacji, czyli styropian. Nie zapominajmy, że inwestorzy często kierują się ceną, jednak zapominają, że styropian stanowi jedynie 10-15% kosztów całego przedsięwzięcia, jakim jest docieplenie. Błędem jest szukanie pozornych oszczędności w najtańszym styropianie.

Badania i analizy dowodzą, że pozorne oszczędności już po pierwszym roku użytkowania sprawiają, że inwestycja będzie miała większe zapotrzebowanie na energię, niż zakładano. Warto zwrócić uwagę, że zastosowanie dobrej jakości styropianu tylko i wyłączenie ze spójnym zestawem pozostałych elementów systemu, od jednego producenta, daje gwarancję zakładanych na etapie projektowania oszczędności oraz zapewnia standardy bezpieczeństwa obiektu.

W ramach kampanii, w najlepszych hurtowniach pojawią się plakaty nawiązujące do hasła kampanii – SERCA, jakim jest dobrej jakości styropian w systemie ETICS oraz gadżety-niespodzianki. Dodatkowe działania obejmą intensywne akcje reklamowe prowadzone w prasie ogólnopolskiej, internecie i kanałach social media.

Już na etapie tworzenia projektu kampanii, rekomendacji firmie Austrotherm udzielili renomowani systemodawcy, tacy jak: Atlas, Baumit, GREINPLAST, Henkel Polska, Farby KABE Polska, MAPEI Polska, quick-mix oraz Sto. Potwierdzają tym samym, że zastosowanie wysokiej jakości płyt styropianowych marki Austrotherm, w spójnym zestawie składników systemu ETICS, daje gwarancję bezpieczeństwa oraz trwałości elewacji.

Działalność Austrotherm, zgodnie z przyjętą strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, opiera się na uniwersalnych wartościach, których istotą jest dobro człowieka. Bezpieczeństwo i komfort naszych klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego w ramach kampanii firma Austrotherm wesprze Grupę Jurajską GOPR fundując sprzęt medyczny w postaci nowoczesnych, przenośnych defibrylatorów – urządzeń ratujących zdrowie i życie podczas górskich aktywności. Na ich zakup przeznaczymy aż 10 groszy z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego.

Włączając się w akcję, przyczynicie się do ratowania zdrowia i życia!

Wejdź na austrotherm.pl/serce