Sorry, the requested view was not found.

The technical reason is: No template was found. View could not be resolved for action "webPushNotification" in class "Seam\SeamTemplate\Controller\TemplateController".

Aktualności

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) prowadzi kampanię informacyjną: „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”. Działania mają na celu promowanie styropianu – najpopularniejszego w Polsce materiału do izolacji termicznej budynków.

Spośród wszystkich materiałów termoizolacyjnych stosowanych w budownictwie, styropian jest wykorzystywany najczęściej. Z powodzeniem stosuje się go do ocieplania ścian zewnętrznych, podłóg, fundamentów i dachów płaskich. Sześć dekad izolowania styropianem potwierdziło jego wysoką skuteczność, trwałość i zachowanie właściwości technicznych.

Unikatowe cechy styropianu przybliża kampania informacyjna PSPS: „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”. Osią kampanii jest 4 bohaterów występujących w spotach video emitowanych w serwisie YouTubeBiały, Szary, Wodoodporny i Twardy - styropianowe gwiazdy zostali wyposażeni w unikatowe atrybuty, dobrane w oparciu o najważniejsze zalety materiału termoizolacyjnego.

Styropian Biały to polski superbohater. Przystępna cena i świetne właściwości zapewniły mu pozycję gwiazdy polskich ociepleń.

Szary kolorem wyłamuje się ze schematu typowego styropianu. Dzięki specjalnym dodatkom uszlachetniającym, na czele z grafitem, osiąga najlepsze wartości izolacyjności  cieplnej (lambda (λ) wynosząca nawet 0,031W/mK).

Styropian Wodoodporny chroni budynek na poziomie fundamentów oraz wszędzie tam, gdzie może wystąpić długotrwałe działanie wody. Przystosowany jest do izolowania pod ziemią. Jest bardzo wytrzymały oraz niewrażliwy na rozwój bakterii i grzybów.

Styropian Twardy jest niezastąpiony do izolowania podłóg, parkingów oraz dachów płaskich. Wyróżnia go niezwykła wytrzymałość na ściskanie oraz trwałość, dzięki czemu nie odkształca się nawet pod długotrwałym obciążeniem.

Czterech bohaterów kampanii STYROPIAN.men można usłyszeć i zobaczyć również w mediach tradycyjnych. W czerwcu i lipcu o kampanii dowiedzieli się słuchacze rozgłośni radiowych w całej Polsce. Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy będą obecni we wiodących tytułach poświęconych tematyce budownictwa i w prasie ogólnoinformacyjnej (zarówno w wydaniach drukowanych, jak i internetowych). Kampania STYROPIAN.men obecna jest również w największym portalu społecznościowym.

Zapraszamy do śledzenia kampanii: 
Strona kampanii: http://styropian.men 
Facebook: https://www.facebook.com/styropian.men
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ

źródło: materiały prasowe PSPS