Czyny, które znaczą więcej niż słowa | Austrotherm – Styropian dla wymagajacych

3 października br. w ramach kampanii edukacyjno-społecznej „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” firma Austrotherm przekazała Grupie Jurajskiej GOPR specjalistyczny sprzęt do prowadzenia działań ratunkowych.

Dwa aparaty AED, które umożliwiają przywrócenie akcji serca u osoby z nagłym zatrzymaniem krążenia, każdy o wartości ponad 8000 złotych, trafiły w ręce dzielnych ratowników. Od teraz, ten sprzęt będzie służył im podczas niebezpiecznych akcji ratunkowych.

– Przekazaliśmy pierwsze dwa przenośne defibrylatory dla Grupy Jurajskiej GOPR, ale to dopiero początek, wkrótce przekażemy kolejne– oświadczyła pani prezes Anna Śpiewak, wyjaśniając, że - impulsem do nawiązania współpracy pomiędzy oświęcimskim producentem styropianu, a Grupą Jurajską GORP były wspólne wartości, jak hart ducha, niezłomność, szacunek, zaufanie i troska o bezpieczeństwo.

Naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR, Robert Pilarczyk, na którego ręce trafiły urządzenia, nie krył zadowolenia.

- Rodzinny wypad w góry to czysta przyjemność, zastrzyk energii i piękne widoki. Jest to również czas kiedy turyści są narażeni na kontuzje i wypadki. Nadmiar słońca, burze, wysoka temperatura, duży wysiłek fizyczny mogą spowodować rozmaite dolegliwości. Rokrocznie w polskich górach GOPR przeprowadza ponad 4 tysiące interwencji. My ratownicy, często działamy w ekstremalnie trudnych warunkach, dlatego ważne jest abyśmy byli zaopatrzeni w niezawodne defibrylatory. Nowe urządzenia, które otrzymaliśmy od uznanego producenta styropianu, firmy Austrotherm, są trzy razy mniejsze i dużo lżejsze od tych, którymi dysponujemy obecnie. To nieoceniony czyn, który wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa na całej Jurze Krakowsko-Częstochowskiej – powiedział.

W ramach akcji „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” firma przekazuje z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego, aż 10 groszy na zakup nowoczesnych, ratujących życie aparatów AED.

Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS gwarantują inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, gdzie odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.

Czyny które znaczą więcej niż słowa

3 października br. w ramach kampanii edukacyjno-społecznej „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” z radością przekazaliśmy Grupie Jurajskiej GOPR specjalistyczny sprzęt do prowadzenia działań ratunkowych.

Opublikowany przez AustrothermPL na 6 października 2017