2016

PWB Media, wydawca miesięcznika Builder, już po raz 8. wręczył statuetki TopBuilder, nagradzając tym samym innowacyjne obszary branży budowlanej. Obecnie jest to jedno z najbardziej rozpoznawalnych i prestiżowych wyróżnień na rynku. Kapituła konkursu zwróciła szczególną uwagę na jakość i innowacyjność nagradzanych produktów, parametry techniczne, ich zastosowanie i wpływ na środowisko naturalne. Jury starało się w ten sposób wyłonić grupę produktów i realizacji, którą z pełną odpowiedzialnością można określić mianem wzorcowych. Wydawca Buildera, Marek Zdziebłowski podkreślił innowacyjność i nowoczesność wyróżnionych materiałów, które stanowią najcelniejszą, a niejednokrotnie jedyną odpowiedź na wymagania stawiane budownictwu, choćby w zakresie energooszczędności. Firma Austrotherm otrzymała statuetkę TopBuildera za grafitowe płyty styropianowe Austrotherm EPS FASSADA PREMIUM REFLEX, powleczone ultranowoczesną powłoką ochronną o bardzo dobrych parametrach izolacyjności termicznej. Specjalnie opracowana formuła powłoki ułatwia proces realizacji ocieplenia podczas ekspozycji fasady budynku na promienie słoneczne i zapewnia dobrą przyczepność kolejnych warstw systemu. Produkt jest jednorodny i łatwy w obróbce, nie ulega rozwarstwieniu, a dodatkowo charakteryzuje się współczynnikiem przewodzenia ciepła λD na poziomie 0,031 W/mK. Polecany jest do izolacji budynków energooszczędnych i pasywnych oraz miejsc, gdzie należy użyć cieńszej warstwy ocieplenia.

2016

Firma Austrotherm znalazła się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa. Zestawienie najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce opracowała wywiadownia Bisnode. Diamenty Forbesa to najcenniejsze i najbardziej wiarygodne przedsiębiorstwa polskiej gospodarki, które dzięki uczciwej, konsekwentnej i rzetelnej postawie w trudnych warunkach rynkowych pokonują wszelkie przeszkody. Staje się to także możliwe dzięki przemyślanej strategii, która nakierowana jest na ciągły rozwój i zwiększanie wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Diamenty Forbesa to firmy odpowiedzialne społecznie, dla których jednym z priorytetów jest kontakt z kontrahentami, kierowanie się ich dobrem, a nie jedynie powiększaniem zysków. Ważny element ich strategii obejmuje także inwestycja w zasoby ludzkie, stanowiące najważniejszy kapitał rozwoju każdej firmy.

2016

Gazele Biznesu to prestiżowy ranking najbardziej dynamicznych, małych i średnich firm w Polsce, organizowany przez wiodący dziennik gospodarczy Puls Biznesu. Reguły rankingu są przejrzyste, uczciwe i oparte o rzetelne dane, weryfikowane przez wywiadownię gospodarczą Coface Poland. Kryterium kwalifikacji obejmuje między innymi istotny wzrost przychodów w trzech pełnych, poprzedzających konkurs latach. Gazele Biznesu to przedsiębiorstwa, które cechuje nienaganna reputacja oraz uczciwość wobec partnerów handlowych, pracowników, a także państwa. Ranking wyłania krajową elitę biznesu, która dąży do tego, aby polskie produkty charakteryzowały się najwyższą jakością i wysokim poziomem bezpieczeństwa. W 16. edycji konkursu nie zabrakło firmy Austrotherm. Kolejna, szósta już statuetka Gazeli Biznesu jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, stanowi o naszym nieustannym rozwoju i potwierdza realizację zakładanych wskaźników finansowych. Jest to również istotny sygnał dla naszych kontrahentów, że firma Austrotherm jest rzetelnym i wiarygodnym partnerem biznesowym, działającym w oparciu o zasady i wartości etyczne oraz społeczną odpowiedzialność biznesu. Uzyskanie tej prestiżowej nagrody nie byłoby możliwe bez naszych klientów, którzy darzą nas swoim zaufaniem i z którymi na co dzień realizujemy wszystkie inicjatywy biznesowe.

2016

Zaufanie Klientów do marki to największe wyróżnienie, jakim może poszczycić się firma i jej produkty. Austrotherm, lider jakości wśród polskich producentów styropianu, zajął I miejsce w programie konsumenckim „Laur Konsumenta 2016” i otrzymał nagrodę w kategorii „Producenci styropianu”. Jest to niezwykle cenne trofeum, ponieważ przyznawane jest przez najważniejsze gremium – obecnych i potencjalnych Klientów. Ich zdanie jest dla nas największą wartością. Złoty Laur Konsumenta przyznawany jest najwyżej cenionym markom oraz produktom i stanowi wyraz uznania i popularności. Nagroda potwierdza również mocną pozycję firmy Austrotherm, dużą rozpoznawalność marki, a przede wszystkim wysoką ocenę oferty w stosunku do konkurencji. Austrotherm to tak jak Laur Konsumenta symbol jakości. O tym przekonują się każdego dnia Klienci, którzy wybierają produkty naszej marki. Zawsze otrzymują styropian najwyższej klasy, o niezawodnej i powtarzalnej jakości.

2016

Firma Austrotherm znalazła się w zaszczytnym gronie najlepszych przedsiębiorców miasta Oświęcim. Pierwsza edycja konkursu została zorganizowana przez Urząd Miasta, a firma Austrotherm powiększyła zbiór swoich trofeów o Laur Biznesu – Oświęcim 2015. Nagroda została przyznana za całokształt działalności i ogromny wpływ firmy na lokalną przestrzeń publiczną. Austrotherm doceniono również za ciągły rozwój oraz tworzenie warunków do powstawania nowych miejsc pracy. Prezydent Oświęcimia, Janusz Chwierut, podkreślił także ogromne znaczenie pracowników jako najważniejszy kapitał każdego przedsiębiorstwa. Stanowią oni nie tylko o jego sile i potencjale, lecz także mają wpływ na rozwój gospodarczy całego regionu. Dlatego zadedykował nagrodę również samym pracownikom, doceniając ich wkład i zaangażowanie w pracę na rzecz firmy. Prezes Annie Śpiewak pogratulował natomiast uczciwej, konsekwentnej i etycznej postawy, która pozwala stawiać Austrotherm za wzór dla innych przedsiębiorców.

2016

Firma Austrotherm, lider branży styropianowej w Polsce, już po raz czwarty została odznaczona Medalem Europejskim. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 8 czerwca, podczas 27. Gali, zorganizowanej przez Business Centre Club, przy Honorowym Patronacie Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli. W tegorocznej edycji konkursu kapituła doceniła innowacyjne na polskim rynku, szare płyty styropianowe, Austrotherm EPS Fassada Premium Reflex. Nowatorstwo produktu Reflex polega na pokryciu jednej z płaszczyzn czołowych białą powłoką refleksyjną, dzięki której udało się znacznie zmniejszyć wrażliwość szarych płyt na bezpośrednie oddziaływanie promieniowania słonecznego. Zastosowanie wspomnianej powłoki pozwala zredukować temperaturę na powierzchni płyty nawet o 20%. Produkt Austrotherm Reflex charakteryzuje się ponadto najlepszym na rynku współczynnikiem przewodzenia ciepła λD ≤ 0,031 W/mK. Możliwe jest to dzięki zastosowaniu specjalnego surowca przy jednocześnie odpowiednio wysokiej gęstości minimalnej gotowego wyrobu, która nie może być niższa niż 13,5 kg/m3. Produkt o tak wysokich parametrach cieplnych i mechanicznych pozwala zmniejszyć grubość styropianu o ponad 30% w stosunku do innych płyt, dostępnych na rynku. Dotychczasowa praktyka i przeprowadzone analizy potwierdzają, że nakłady finansowe, poniesione przy ociepleniu ścian produktem Reflex zwracają się w krótszym czasie, a inwestor może cieszyć się wymiernym zyskiem, wynikającym z niższych kosztów ogrzewania budynku.

2016

Austrotherm, lider jakości polskiej branży styropianowej, ponownie stanął na podium. Firma z roku na rok umacnia pozycję na rynku, czego potwierdzeniem jest 7 statuetka Budowlanej Marki Roku. Budowlana Marka Roku, której pomysłodawcą jest ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, to jedno z najbardziej prestiżowych, branżowych wyróżnień. Jak podkreślają organizatorzy, jest to również unikalne przedsięwzięcie, ze względu na jego niezależny, badawczy charakter i imponujący zasięg. Ranking producentów opracowano, jak co roku, na podstawie opinii wykonawców. Jest to najbardziej obiektywne gremium, ponieważ na co dzień ma do czynienia z ocenianymi materiałami. Dlatego zdobyta nagroda daje potwierdzenie, jak wysokim uznaniem cieszą się produkty naszej marki. Jest to również dowód na to, że polscy wykonawcy niezwykle wysoko cenią sobie innowacyjne i komfortowe rozwiązania, o gwarantowanej jakości. Dla nas jest to natomiast olbrzymia motywacja do kontynuowania naszej misji, czyli dostarczania klientom bezpiecznych produktów najwyższej klasy.

2016

W ciągu ostatnich lat Austrotherm była bardzo wysoko oceniana w badaniach konsumenckich. Nie dziwi, że w sierpniu br. Austrotherm otrzymała uważane za jedno z bardziej prestiżowych wyróżnień „Super Markę 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii Producenci Styropianu. Wyróżnienie to jest przyznawane najbardziej dynamicznym i najlepiej rozpoznawalnym markom na rynku polskim. Przedmiotem analiz objęte zostały m.in. pozycja rynkowa marki Austrotherm i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów. Organizatorem Programu „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma" jest Redakcja Forum Biznesu. Tytuł „Super Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” potwierdza, że firma Austrotherm produkuje styropian do termoizolacji najwyższej jakości oraz że niezmiennie cieszy się zaufaniem i jest rozpoznawalna przez konsumentów. Badania zostały przeprowadzone pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN.

2015

Gazele Biznesu to prestiżowy ranking najbardziej dynamicznych, małych i średnich firm w Polsce, organizowany przez wiodący dziennik gospodarczy Puls Biznesu. Reguły rankingu są przejrzyste, uczciwe i oparte o rzetelne dane, weryfikowane przez wywiadownię gospodarczą Coface Poland. Kryterium kwalifikacji obejmuje między innymi istotny wzrost przychodów w trzech pełnych, poprzedzających konkurs latach. Gazele Biznesu to przedsiębiorstwa, które cechuje nienaganna reputacja oraz uczciwość wobec partnerów handlowych, pracowników, a także państwa. Ranking wyłania krajową elitę biznesu, która dąży do tego, aby polskie produkty charakteryzowały się najwyższą jakością i wysokim poziomem bezpieczeństwa. W 16. edycji konkursu nie zabrakło firmy Austrotherm. Kolejna, szósta już statuetka Gazeli Biznesu jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, stanowi o naszym nieustannym rozwoju i potwierdza realizację zakładanych wskaźników finansowych. Jest to również istotny sygnał dla naszych kontrahentów, że firma Austrotherm jest rzetelnym i wiarygodnym partnerem biznesowym, działającym w oparciu o zasady i wartości etyczne oraz społeczną odpowiedzialność biznesu. Uzyskanie tej prestiżowej nagrody nie byłoby możliwe bez naszych klientów, którzy darzą nas swoim zaufaniem i z którymi na co dzień realizujemy wszystkie inicjatywy biznesowe.

2015

Oświęcimski producent najwyższej jakości styropianu, został laureatem „Akcji: Dobry Pracodawca". Po raz kolejny potwierdza to pozycję Austrothermu, jako firmy hołdującej wartościom takim jak etyka, rzetelność czy przejrzystość w biznesie. Uroczyste wręczenie wyróżnień odbyło się w marcu w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie. Nagrodę odebrała Prezes Zarządu Anna Śpiewak. Pionierski Program miał na celu wyróżnienie przedsiębiorców, którzy prowadzą wzorcową politykę personalną, wspierają lokalny rynek pracy, współpracują z urzędami pracy oraz inwestują w swoich pracowników. Otwartość, nastawienie na dialog, umiejętność słuchania to cechy firm, które są coraz bardziej cenione przez klientów. Przejrzystość przedsiębiorstw nie jest tylko przysłowiowym ukłonem w stronę klienta czy pracownika, to równocześnie wkład w pomyślność firmy. Troska o pracowników staje się nie tylko powinnością, ale wręcz koniecznością, bez której nie można budować ani dobrego wizerunku przedsiębiorstwa, ani sukcesu biznesowego. Konkurs odbył się pod honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Marszałka Województwa Małopolskiego oraz Wojewody Małopolskiego.

2015

Firma Austrotherm, producent najwyższej jakości materiałów termoizolacyjnych w Polsce, została nagrodzona Medalem Europejskim. Uroczyste wręczenie odznaczeń odbyło się 10 czerwca, podczas 26. gali, zorganizowanej przez Business Centre Club, przy Honorowym Patronacie Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli. To już trzecie wyróżnienie dla firmy Austrotherm. Tym razem kapituła konkursu doceniła nowoczesny produkt z grupy Austrotherm FPP o nazwie Deska Elewacyjna. Ten niezwykle lekki i elastyczny materiał, którego rdzeń stanowi czysty styropian, doskonale imituje prawdziwe deski. Dodatkowym atutem tego produktu jest zwiększona odporność na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych, potwierdzona licznymi badaniami starzeniowymi, przeprowadzonymi przez niezależnych ekspertów na Politechnice Śląskiej. Austrotherm FPP Deska Elewacyjna to innowacyjny produkt, który doskonale sprawdzi się jako element dekoracyjny nie tylko przy renowacji starych kamienic, ale również przy realizacji nowoczesnych obiektów. Materiał ten potwierdza, że w dobie rosnącego zapotrzebowania na coraz to bardziej nowoczesne rozwiązania, firma Austrotherm jest w stanie sprostać tym wymaganiom.

2015

Firma Austrotherm, polski producent styropianu z ponad dwudziestoletnią tradycją, został uhonorowany Budowlaną Marką Roku 2015. Podczas czerwcowej Gali, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wręczyło statuetki najlepszym firmom budowlanym w Polsce. Budowlana Marka Roku to wspaniała idea i niezwykle cenne trofeum, ponieważ przyznawane jest przez najważniejsze jury w Polsce, czyli profesjonalne grono fachowców. To oni na co dzień wybierają produkty marki Austrotherm – produkty o gwarantowanej jakości, które na każdej płaszczyźnie spełniają ich wysokie oczekiwania. Nagroda ta to również wyraz zaufania, który wyróżnia produkty Austrotherm na tle konkurencji. Potwierdza się, że o sile marki decyduje solidny produkt. To cenne trofeum dowodzi, że ponad dwadzieścia lat ciężkiej, ale przede wszystkim uczciwej pracy przynosi efekty. Cierpliwość, konsekwencja i rzetelność w działaniu dają podstawy do stworzenia silnej i niezawodnej marki, która cieszy się niezmiennie ogromnym zaufaniem odbiorców.

2015

W tegorocznej, jedenastej edycji ogólnopolskiego plebiscytu „Laur Konsumenta 2015”, marka Austrotherm otrzymała prestiżową nagrodę – Laur Konsumenta Top Marka 2015 w kategorii „Producenci styropianu”. Wyróżnienie Top Marka przyznawane jest w oparciu o pozycję oraz dynamikę rozwoju tylko tym firmom, które w ostatnich latach zajęły szczególną pozycję w swojej branży oraz są rozpoznawalne i wysoko oceniane przez klientów. Zwycięzców wybierają sami konsumenci, co sprawia, że program jest obiektywnym źródłem informacji na temat najlepszych marek, dostępnych na rynku. Laur Konsumenta to największy ogólnopolski program konsumencki, wyróżniający firmy, które dzięki uczciwej i ciężkiej pracy na rzecz jakości swoich produktów zasłużyły na zaufanie ze strony odbiorców i tym samym plasują się na pozycji lidera w swojej branży. Do grona tych marek należy również firma Austrotherm, oferująca szeroki wachlarz innowacyjnych produktów. Stabilna jakość materiałów daje gwarancję najwyższego komfortu w obszarach ich zastosowań.

2015

10 grudnia w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie, podczas uroczystej gali zostały wręczone nagrody najskuteczniejszym kobietom biznesu w ramach ogólnopolskiego rankingu "100 kobiet biznesu". Z przyjemnością informujemy, że w zaszczytnym gronie najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce, znalazła się już po raz drugi pani Anna Śpiewak, prezes Zarządu Austrotherm Sp. z o.o. Kobiety biznesu posiadają duży ładunek inteligencji emocjonalnej. Nie potrzebują przywilejów, są pracowite, serdeczne i odważne. Mają też ogromny dar przekonywania. Pewnie i dynamicznie, nawet w niesprzyjających warunkach rynkowych rozwijają firmy, które stają się liderami w swojej branży. Ranking "100 kobiet biznesu", jest przygotowywany przez redakcję dziennika "Puls Biznesu". Kryteria uczestnictwa w rankingu były restrykcyjne. Udział mogły wziąć kobiety, na stanowiskach członków zarządu lub prezesów, których firmy w okresie 2013-2014 zanotowały dodatnią dynamikę wartości sprzedaży i zysku. Zarządzana przez nie firma, musi także być wysoce ceniona w środowisku biznesowym i wyróżniać się nieposzlakowaną opinią.

2015

Firmie Austrotherm oraz dyrektor handlowej, Urszuli Maliszewskiej, został przyznany prestiżowy tytuł Kreator Budownictwa 2015. Tytułem tym Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa nagrodziło firmy i osoby, których działalność ma istotny wpływ na rozwój polskiego budownictwa. Wyróżnionych doceniono za promowanie takich wartości jak przedsiębiorczość, innowacyjność oraz nowoczesne zarządzanie. Organizatorzy zwrócili również uwagę, że w czasie recesji gospodarczej, kiedy nie jest łatwo wdrażać nowe rozwiązania, słowa uznania należą się osobom i firmom, które współtworzą rynek budowlany i przyczyniają się do jego rozwoju. Podejmowanymi inicjatywami kreują wzory postępowań, zgodnych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, jak również wpływają na tworzenie nowych trendów. Tytuł Kreator Budownictwa jest dla całego zespołu Austrotherm nie tylko ogromnym wyróżnieniem, ale przede wszystkim stanowi mobilizację do utrzymywania jakości naszych styropianów w dalszym ciągu na najwyższym poziomie. To cenne trofeum dowodzi, że ponad dwadzieścia lat ciężkiej, ale przede wszystkim uczciwej pracy przynosi efekty. Cierpliwość, konsekwencja i rzetelność w działaniu dają podstawy do stworzenia silnej i niezawodnej marki, cieszącej się niesłabnącym zaufaniem odbiorców – powiedziała Anna Śpiewak, prezes zarządu Austrotherm.

2014

Gazele Biznesu to elita polskiego biznesu, to małe i średnie przedsiębiorstwa, które bez względu na koniunkturę, rok po roku, wykazują się dynamicznym działaniem, stałym wzrostem obrotów, a przede wszystkim przestrzegają zasad fair play. W tym roku, już po raz piętnasty, dziennik gospodarczy Puls Biznesu opublikował zestawienie, przygotowane przez wywiadownię Coface Poland. W rankingu nie zabrakło firmy Austrotherm. Kolejny, piąty już tytuł Gazeli Biznesu to efekt konsekwentnej i przemyślanej strategii firmy. Potwierdzenie, że transparentność i etyka w biznesie jest ważna. To także czytelna oznaka dla kontrahentów, że przedsiębiorstwo jest stabilnym i rzetelnym partnerem. Austrotherm wciąż stawia na innowacyjność rozwiązań i rozwój. Równocześnie nie zapomina o koncentrowaniu się na potrzebach klienta i podtrzymywaniu produkcji wysokiej jakości styropianów, czy polistyrenów ekstrudowanych. Systematyczna analiza rynku i zmian, które na nim zachodzą, pozwala na formułowanie rozwiązań stanowiących odpowiedź na bieżące potrzeby branży termoizolacyjnej. Przekłada się to wprost na sukces rynkowy spółki. Aby zakwalifikować się do rankingu, firmy musiały spełnić szczegółowe wymagania organizatorów, między innymi w trzech pełnych, poprzedzających konkurs latach, odnosić istotny wzrost przychodów oraz ani razu nie odnotować straty. Rankingi Gazele Biznesu sporządzane są co roku przez dzienniki ekonomiczne należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group.

2014

W maju br. firma Austrotherm ponownie została wyróżniona Złotym Certyfikatem Rzeteloności 2014. Złote Certyfikaty Rzetelności to świadectwo solidności i uczciwości. Legitymujące się nimi firmy potwierdzają nie tylko swoją silną pozycję rynkową, ale także nieprzeciętną uczciwość biznesową. Wyróżnienie certyfikatem firmowanym przez Rzetelną Firmę i Krajowy Rejestr Długów daje pewność, że firma, która go otrzymała, jest solidna, a prowadzenie z nią interesów nie pociąga za sobą ryzyka. Certyfikaty wręczane są po dokonaniu szczegółowej weryfikacji i przyznawane najlepszym, najbardziej wiarygodnym przedsiębiorstwom w Polsce. Złote Certyfikaty Rzetelności to świadectwa potwierdzające stosowanie dobrych praktyk biznesowych. Otrzymują je firmy, które w swojej codziennej działalności kierują się wysokimi standardami moralnymi i jednocześnie potwierdzają swoją silną pozycję rynkową.

2014

Firma Austrotherm, Rzetelny Producent Styropianu ze znakiem jakości Gwarantowany Styropian, została odznaczona Medalem Europejskim za płyty fundamentowe Austrotherm EPS 035 Expert. Wysoka jakość płyt Expert została doceniona podczas jubileuszowej, 25. gali wręczania nagród, zorganizowanej przez Business Centre Club, przy Honorowym Patronacie Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli oraz Ministra Spraw Zagranicznych RP. Płyty Expert to materiał termoizolacyjny nowej generacji, odpowiadający europejskim standardom i charakteryzujący się bardzo dobrymi parametrami cieplnymi. Płyty odznaczają się dużą wytrzymałością mechaniczną i są odporne na niszczące działanie wody. Materiał posiada również jeden z najlepszych współczynników przewodzenia ciepła λD ≤ 0,035 W/mK, a tym samym spełnia najwyższe europejskie standardy. W dobie rosnących cen energii warto dokonać rozsądnego wyboru już na etapie zakupu materiałów termoizolacyjnych. Zakup produktów dobrej jakości, to gwarancja udanej inwestycji i oszczędności na długie lata użytkowania budynku.

2014

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. już po raz dziesiąty wyłoniło grono marek budowlanych, cieszących się największym zaufaniem fachowców. W ich gronie, uzyskując tytuł Srebrnej Budowlanej Marki Roku 2014 w kategorii Materiały termoizolacyjne - styropian, znalazła się firma Austrotherm. Organizator nagrodził producentów materiałów budowlanych na podstawie ogólnopolskiego badania i preferencji firm wykonawczych. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza niezmienną wysoką jakość produktów oraz sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych. Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny firma Austrotherm znalazła się w zaszczytnym gronie laureatów. Otrzymane wyróżnienie cieszy tym bardziej, że w tym roku obchodzimy Jubileusz 20-lecia działalności firmy na rynku polskim. Tym samym jest dowodem niesłabnącego zaufania wobec naszej marki ze strony szerokiego grona fachowców, ceniących produkty o gwarantowanej jakości. Nagroda jest dla nas nie tylko ogromnym wyróżnieniem, ale przede wszystkim stanowi mobilizację do utrzymywania jakości naszych produktów na jak najwyższym poziomie – podkreśliła pani Urszula Maliszewska, Dyrektor Handlowy firmy Austrotherm.

2014

Austrotherm, lider branży styropianowej w Polsce, został laureatem w ogólnopolskim konkursie Firma Dobrze Widziana. Przejrzysta koncepcja działań w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) została doceniona przez Business Centre Club, inicjatora przedsięwzięcia, organizowanego pod honorowym patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Firma Dobrze Widziana to prestiżowe wyróżnienie potwierdzające działania proekologiczne, transparentność firmy oraz odpowiedzialność, uwzględniającą potrzeby i wymagania szeroko pojętych interesów społecznych. Austrotherm dba nie tylko o pracowników, lecz również o dobre relacje z kontrahentami, na wszystkich szczeblach obrotu. Wyrażają się one między innymi poprzez aktywne informowanie konsumentów o możliwości samodzielnej weryfikacji jakości styropianu.

2014

Firmie Austrotherm oraz Prezes Zarządu Annie Śpiewak, został przyznany prestiżowy tytuł Kreator Budownictwa 2014. Tytułem tym Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa nagrodziło firmy i osoby, których działalność przyczyniła się do rozwoju budownictwa w Polsce. Wyróżnionych doceniono za wieloletnią, aktywną działalność na rzecz polskiej branży budowlanej oraz za wprowadzanie nowatorskich rozwiązań technologicznych. Stosowanie przez laureatów strategicznych czynników sukcesu oraz promowanie wartości biznesowych, takich jak jakość, innowacyjność i przedsiębiorczość, przesądziły o wysokiej, konkurencyjnej pozycji nagrodzonych organizacji. Podkreślono jednocześnie, że wyróżnione firmy poprzez fachowe i profesjonalne zarządzanie, budują trwałe relacje z rynkiem.

2014

Już po raz dwunasty wręczono nagrody w konkursie organizowanym przez wydawnictwo PWB Media, wydawcę Buildera, fachowego miesięcznika dla budownictwa, architektury i biznesu. Kapituła nagrodziła przedsiębiorstwa, które w trudnych warunkach rynkowych poprzez skuteczne zarządzanie, innowacyjne rozwiązania, a przede wszystkim stabilność i rzetelność odnoszą sukcesy i stanowią solidne filary polskiego budownictwa. Zaszczytnym tytułem Budowlanej Firmy Roku 2014 została uhonorowana firma Austrotherm, a prezes zarządu Anna Śpiewak tytułem Osobowość Branży. Wydawca Buildera, Marek Zdziebłowski podkreślił, że na szczególne słowa uznania zasługują prezesi firm – osoby nietuzinkowe, które budzą szacunek i uznanie poprzez swoją odwagę, determinację, a przede wszystkim wytrwałość w dążeniu do osiągnięcia zamierzonego celu. W gronie tych zacnych osobowości znalazła się również Anna Śpiewak, prezes zarządu Austrotherm, która, jak podkreślił Dominik Suwiński, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, idealnie wpisuje się w ten wizerunek poprzez swoją heroiczną walkę o etyczne działania w branży budowlanej. Tytuł Budowlanej Firmy Roku przyjmuję jako wyraz uznania za lata wytężonej pracy na rzecz poprawy jakości materiałów termoizolacyjnych na polskim rynku. Nagrodę dedykuję wszystkim osobom, które współtworzą firmę, dbając o utrzymanie najwyższych standardów i zapewniając odbiorcom produkty najlepszej jakości. Wsparcie w postaci tego typu przedsięwzięć jest dla nas dodatkowym bodźcem do działania i napawa nas optymizmem oraz wiarą w to, że nasza praca i wysiłek zostają docenione i nie idą na marne – powiedziała Anna Śpiewak, prezes zarządu Austrotherm.

2013

W połowie 2013 roku producent styropianu, firma Austrotherm otrzymała prestiżowy tytuł Top Marka 2013 w kategorii "Producenci styropianu". To najwyższe wyróżnienie w ramach plebiscytu Laur Klienta i Konsumenta, i przede wszystkim wynik wieloletniej, konsekwentnej polityki wprowadzania na rynek najwyższej jakości produktów, którym ufają tysiące klientów. Marka Austrotherm na polskim rynku zdobywa najwyższe uznanie już od 20 lat. Zaowocowało to szeregiem nagród, takich jak, miedzy innymi: Wielka Nagroda Prezydenta Izby Budownictwa 2003, Izolacja Roku 2006, Orły Polskiego Budownictwa 2009, Budowlana Firma Roku 2010 i 2012, Złoty Certyfikat Rzetelności 2013, tegoroczny Medal Europejski dla grafitowej płyty styropianowej Austrotherm EPS FASSADA PREMIUM oraz certyfikat „Gwarantowany styropian”. Tak wysokie zaufanie zostało wypracowane dzięki wytrwałemu wdrażaniu nowoczesnych produktów oraz ciężkiej pracy na rzecz ich jakości. Top Marka to tytuł, o przyznaniu którego decyduje szczególnie wybitna pozycja brandu wśród konkurencji, a pod ocenę brana jest również popularność danej marki na przestrzeni ostatnich lat. Prestiżowy tytuł Top Marka jest przyznawany w ramach plebiscytu Laur Klienta i Konsumenta tylko tym firmom, które w ostatnich latach zajęły szczególną pozycję w swojej branży, oraz są rozpoznawalne i wysoko oceniane przez klientów. Innowacyjność, szeroki asortyment, profesjonalne wsparcie techniczne, niezmienna i wysoka jakość produktów, międzynarodowy know-how to cechy charakterystyczne marki silnej i sprawdzonej przez fachowców – marki Austrotherm.

2013

14 maja w Pałacu Goldsteinów w Katowicach miało miejsce uroczyste wręczenie Złotych Certyfikatów Rzetelności 2013. Nagroda jest wyrazem najwyższej uczciwości i solidności w biznesie. Certyfikaty wręczane są po dokonaniu gruntownej weryfikacji i przyznawane najlepszym i najbardziej wiarygodnym przedsiębiorstwom w Polsce. Legitymujące się nimi firmy potwierdzają nie tylko swoją silną pozycję rynkową i przewagę nad bezpośrednimi konkurentami, ale także swój wpływ na jakość gospodarki.

2013

13 czerwca 2013 roku odbyła się gala wręczenia Budowlanych Marek Roku 2013. Tytułem Budowlana Marka Roku 2013 w kategorii Styropian nagrodzona została firma Austrotherm. To wyróżnienie jest rezultatem wciąż rosnącego uznania dla marki, a przyznawane jest na podstawie ogólnopolskich badań prowadzonych na różnych grupach odbiorców, które rokrocznie przeprowadza firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. W badaniu bierze udział prawie 2000 respondentów z całej Polski. Nagrody odzwierciedlają poziom konkurencyjności firmy, a klasyfikacja jest ustalana na podstawie wyników badań ankietowych. W uroczystej gali wręczenia nagród wzięli udział przedstawiciele czołowych producentów materiałów budowlanych, stowarzyszeń oraz mediów. U podstaw działalności firmy Austrotherm leży dobro Klienta i troska o najwyższą jakość oferowanych produktów. Potwierdza się, że o sile marki decyduje solidny produkt. Ten fakt nie mógł pozostać niezauważony i odnalazł odzwierciedlenie w rankingu, o wynikach którego decydowali nasi klienci. Bardzo dziękujemy i nagrodę dedykujemy właśnie im – zaznaczyła pani Anna Śpiewak, Prezes Austrotherm Sp. z o.o., odbierając nagrodę.

2013

5 czerwca 2013 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie Medali Europejskich. Przedsięwzięcie zostało zorganizowane przez Business Centre Club, przy wsparciu Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Honorowym Patronacie Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli. Celem projektu jest min. wyróżnienie i promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski oraz chęć zainteresowania konsumentów i przedsiębiorców z krajów Unii Europejskiej laureatami nagrody. Medalem Europejskim wyróżnione zostały wyroby i usługi, które odpowiadają standardom europejskim i spełniają wymagane prawem normy oraz posiadają odpowiednie licencje i patenty. Firma Austrotherm, Rzetelny Producent Styropianu, została odznaczona Medalem Europejskim za energooszczędny, grafitowy styropian Austrotherm EPS Fassada Premium. Styropian Premium to materiał termoizolacyjny nowej generacji, o najlepszym współczynniku przewodzenia ciepła λD ≤ 0,031 W/mK, spełniający najwyższe europejskie standardy. Europa Zachodnia od lat stawia na rozwiązania zmierzające do obniżenia kosztów związanych z eksploatacją budynków. Natomiast polskie budownictwo mieszkaniowe, według najnowszych statystyk, ma największe zapotrzebowanie na energię na tle całej Unii Europejskiej. Dlatego jednym z najbardziej racjonalnych kierunków działania na dziś i na przyszłość powinno być budownictwo energooszczędne.

2013

"Gazele Biznesu" to konkurs organizowany nieprzerwanie od 2000 roku. Jego celem jest wyróżnienie małych i średnich firm, które dzięki dynamicznemu rozwojowi doskonale radzą sobie wśród znacznie większych konkurentów. Tym, co charakteryzuje „firmę-gazelę”, jest z pewnością umiejętność podejmowania szybkich decyzji i odwaga w ich realizacji.

2012

Firma Austrotherm została laureatem w programie Laur Klienta 2012, w kategorii producenci styropianu. Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług Laur Klienta/Konsumenta jest czołowym projektem promocyjnym w naszym kraju. Konkurs organizowany jest przez wydawcę dodatku do Rzeczpospolitej, Rzecz o Biznesie. Doskonały wynik firmy Austrotherm jest efektem plebiscytu, który został przeprowadzony metodą ankietową. Polscy konsumenci, uczestniczący w projekcie, wyrazili swoje opinie dotyczące najlepszych produktów, marek i usług.

2012

Już po raz dziesiąty wręczono nagrody w konkursie organizowanym przez wydawnictwo PWB Media. Ponownie w zacnym gronie laureatów znalazła się firma Autrotherm oraz prezes, Anna Śpiewak. Kapituła konkursu zwróciła szczególną uwagę na dużą skuteczność działań biznesowych, zwłaszcza w trudnej sytuacji rynkowej oraz ich efektywność. Redaktor naczelna miesięcznika Builder, Danuta Burzyńska zaznaczyła, że na szczególne słowa uznania zasługują przede wszystkim osoby zarządzające, które w trudnym okresie dla polskiej gospodarki mądrze, profesjonalnie i aktywnie prowadzą firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju. Anna Śpiewak, prezes firmy Austrotherm podkreśliła, że nagrodę przyjmuje jako wyrazy uznania za lata intensywnej pracy na rzecz polskiego budownictwa nie tylko dla siebie, ale również dla wszystkich osób, które współtworzą firmę, dążąc do utrzymania najwyższych standardów i zapewnienia odbiorcom każdego dnia produktów najwyższej jakości. Bazując właśnie na dobrej jakości i wieloletnim doświadczeniu, a także przestrzegając prawa zdrowej konkurencji można osiągnąć każdy zamierzony cel.

2011

Firma Austrotherm została lauratem w plebiscycie Laur Klienta/Konsumenta 2011, w kategorii producenci styropianu. Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług Laur Klienta/Konsumenta jest czołowym projektem promocyjnym w naszym kraju. Konkurs organizowany jest przez wydawcę dodatku do Rzeczpospolitej, Rzecz o Biznesie. Doskonały wynik firmy Austrotherm jest efektem plebiscytu, który został przeprowadzony wielotorowo, metodą ankietową. Polscy konsumenci, uczestniczący w projekcie wyrazili swoje opinie dotyczące najlepszych produktów, marek i usług. Austrotherm jest wiodącym producentem styropianu już od prawie 18 lat. Firma jest otwarta na innowacyjne rozwiązania, a produkty znajdują zastosowanie w różnych, nawet najbardziej wyszukanych realizacjach. Budujemy firmę nowoczesną, bezpieczną i przyjazną dla pracownika. Nasza strategia bycia liderem opiera się na dobrym kontakcie z odbiorcami oraz utrzymywaniu najwyższej jakości oferowanych produktów. Austrotherm to solidna firma, odpowiedzialna społecznie - podkreśla Anna Śpiewak, prezes spółki.

2011

Spółka Austrotherm otrzymała Certyfikat Dynamicznej Firmy. Nagroda przyznawana jest przez firmę HBI Polska, wiodącego dostawcę marketingowych baz danych. Wyróżnienie jest wyrazem uznania za szybki rozwój firmy oraz właściwe decyzje biznesowe. Certyfikat Dynamiczna Firma to również dowód na wzrost pozycji firmy na rynku, a także potwierdzenie opinii solidnego i perspektywicznego partnera biznesowego. Wyróżnienie przyznawane jst w oparciu o autorski algorytm HBI wyliczający dynamikę wzrostu przedsiębiorstwa w ostatnich trzech latach działalności. W obliczeniach brane są pod uwagę kluczowe dane finansowe - obrót i zysk firmy oraz wzrost zatrudnienia. Ranking został przeprowadzony pod patronatem "Skrzydeł Biznesu" i "Gazety Wyborczej", a dane dodatkowo zweryfikowane przez największą wywiadownię gospodarczą - Dun & Bradstreet. Austrotherm - solidna firma, odpowiedzialna społecznie i niezawodny partner w biznesie!

2010

Austrotherm, zgodnie z decyzją Redakcji i Rady Programowej Buildera, znalazł się w zaszczytnym gronie laureatów i został uhonorowany tytułem Budowlanej Firmy Roku 2010 za dynamiczny rozwój firmy i osiągniętą pozycję na rynku. Prezes Zarządu Austrotherm, Anna Śpiewak otrzymała wyróżnienie specjalne za skuteczne zarządzanie firmą i jej sukcesy rynkowe w 2010 roku. Anna Śpiewak, odbierając wyróżnienie z rąk Krystyny Boczkowskiej Prezes Bosch Sp. z o.o. podkreśliła, że to prestiżowe wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenne, gdyż przyznane zostało przez niezależne grono ekspertów, znawców branży budowlanej i docenia wysiłek oraz zaangażowanie wszystkich naszych pracowników. Dziękujemy naszym Klientom i gratulujemy pozostałym laureatom, a wszystkim życzymy zdrowej konkurencji.

2010

7 edycja rankingu Marek Budowlanych już rozstrzygnięta. Kolejne, ogólnopolskie badanie rynku budowlanego przeprowadzone przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku wyłoniło najlepsze marki budowlane 2010 roku. W zaszczytnym gronie laureatów po raz kolejny znalazła się firma Austrotherm. Nagrody odzwierciedlają stopień konkurencyjności firm w danym roku, a klasyfikacja została utworzona na podstawie wyników badań ankietowych, przeprowadzonych wśród firm wykonawczych. Wykonawcy wskazali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Pierwsze wyróżnienie w kategorii Styropian otrzymała firma Austrotherm, potwierdzając tym samym po raz kolejny sukcesy w budowaniu silnej marki oraz najwyższą jakość oferowanych produktów.

2009

Z dużą satysfakcją pragniemy stwierdzić, że to właśnie naszej firmie, produkującej wysokiej jakości styropian, Kapituła konkursu "Orły Polskiego Budownictwa 2009" przyznała wyróżnienie. To potwierdzenie faktu, że Austrotherm Sp. z o.o. to profesjonalna, godna zaufania i naśladowania firma.

2008

Od 9 września 2008 roku nieprzerwanie uczestniczymy w programie Rzetelna Firma i udostępniamy szereg informacji świadczących o naszej wiarygodności. Na życzenie naszych kontrahentów i klientów udostępniamy informacje rejestrowe, dane o osobach decyzyjnych w firmie oraz uzyskanych osiągnięciach.

2006

Zostaliśmy nagrodzeni statuetką Izolacja Roku 2006. To prestiżowa nagroda ustanowiona przez redakcję miesięcznika "Izolacje" za wysokiej jakości styropian.

2005

"Gazele Biznesu" to konkurs organizowany nieprzerwanie od 2000 roku. Jego celem jest wyróżnienie małych i średnich firm, które dzięki dynamicznemu rozwojowi doskonale radzą sobie wśród znacznie większych konkurentów. Tym, co charakteryzuje „firmę-gazelę”, jest z pewnością umiejętność podejmowania szybkich decyzji i odwaga w ich realizacji.

2003

Austrotherm Sp. z o.o. została uhonorowana Wielką Nagrodą Prezydenta Izby Budownictwa w dziedzinie osiągnięć innowacyjno-wdrożeniowych. To prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane za zaprojektowanie i wdrożenie do produkcji Fasadowych Profili Powlekanych Austrotherm FPP. Są to precyzyjnie wycięte profile elewacyjne z bloków styropianowych. Profile powleczone są fabrycznie elastyczną odporną na działanie czynników atmosferycznych masą Austrotherm DKF 75. Wzornik profili Austrotherm FPP pozwala na odpowiedni i optymalny dobór wszystkich ewentualnych zdobień elewacji.

2003

"Gazele Biznesu" to konkurs organizowany nieprzerwanie od 2000 roku. Jego celem jest wyróżnienie małych i średnich firm, które dzięki dynamicznemu rozwojowi doskonale radzą sobie wśród znacznie większych konkurentów. Tym, co charakteryzuje „firmę-gazelę”, jest z pewnością umiejętność podejmowania szybkich decyzji i odwaga w ich realizacji.